Ok , va spun de la inceput ca sunt un incepator in vapatul cu tigari e-Go-T , daca am 5 zile .
Sunt student la medicina in anul V , so dati-mi voie sa lamuresc niste lucruri legate de consumul de
nicotina .
Asupra aparatului cardiovascular nicotina POATE produce tahicardie , vasoconstrictie , cresterea tensiunii arteriale , iar la doze MARI , scaderea tensiunii arteriale , ameteli , stari de lesin . Asupra aparatului digestiv , creste motilitatea gastro-intestinala ,greturi , varsaturi , diaree , crampe abdominale ( iar , la doze F MARI ) . La aparatul respirator , bronhoconstricite , si cresterea secretiilor bronsice .
Pe scurt , da,nicotina este un drog legal , care in doze mici are actiuni stimulatoare asupra circulatiei sanguine ! Efect pozitiv ! Eu personal si multi colegi ardeam cate 1 pachet- 1 pachet 1/2 pe zi in sesiune .
Glicerina si acroleina Aceasta este problema mea ,pe care nu am gasit- o pe forum discutata . Daca este , imi pare rau si rog un MOD sa mute topicul .
http://www.bioterapi.ro/aprofundat/inde ... erina.htmlhttp://www.bioterapi.ro/aprofundat/inde ... leina.htmlEsenta articolului este ca ,glicerina, la temp inalte , se transforma in acroleina . Acroleina inhalată, acţionează ca un iritant pulmonar. Substanţa devine cu adevărat periculoasă, atunci când ajunge în sânge, fie prin absorbţia pulmonară fie, mai ales, prin cea digestivă, în urma consumului de prăjeli. În organism, compusul se comportă ca un radical liber vehement, fiind citotoxic şi neurotoxic. Toxicitatea acroleinei este latentă, astfel încât urmările, uneori dezastruoase, îşi pot face apariţia după ani de zile.
Diferite studii, arată că sub acţiunea acroleinei, pot să se manifeste diverse afecţiuni, ca: cistita hemoragică, depresia, ciroza, scleroza multiplă. De asemenea, efectul cancerigen şi mutagen al acestui compus, a fost în repetate rânduri demonstrat.